halva veckan kvar snart..

oh yeah! jag ligger på balkongen och myser. jag har snoozat en timme imorse, ja morse och morse. klockan ringde 09.00 och jag drog mig ur sängen någon stackars minut i tio! jag vill inte sova för länge eftrsom jag ska jobba förmiddag hela helgen.
lite trist att jobba i det här fina vädret, men å andra sidan är det inte kul att vara ledig och pank!

igår var nog den längsta arbetsdagen vad jag kan minnas! kändes som 12-16h istället för en singel åtta. stod och höll i en slang i tre timmar. rakt upp och ned.
ska bli intressant att se vad det blir uppgift idag. jag hoppas på något liite mer spännande och roligare :)

jag räknar kallt med en matlåda av papi och stressar därför ingenting just nu! ingen mat som ska hinna lagas och kylas ned! sköönt.

njä. jag ska börja fundera på vad jag ska packa i väskan! jag funderar på att lyxa till det lite och köra en hårinpackning i bastun ikväll. bara för att få lite extra lyx och sånt när jag har långveckan. lite onödigt kan tyckas, men jag ska ju hur som helst tillbaka till smutsen så.

kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback