sitter och leker..

halv tre.. jag är ändå inte så super trött, men trött är jag!

jag har suttit och klickat runt med mobilen. jag har laddat ner lite grejer gratis via ovi butiken. skype och fringe. jag har sett att folk har varit inloggade på typ msn via det där fringe grejset, så nu ska jag också testa.
nackdelen är att jag aldrig kommer kunna använda det på riktigt, jag har inte valt till något fritt internet i telefonen utan kör via trådlösa nätverk! jag är snål.
inte ens när jag börjar jobba så tänker jag välja till. jag har min fm-sändare. jag har inget behov av att sitta på facebook på arbetstid. jag har inte ens tid. jag har inte ens lust. läskigt.
men då har jag något att se fram emot när jag kommer hem. fan vad vuxet det kändes :)

jag ska se på 7th heaven, säsong ETT. ja, jag vet vad jag har gett mig in på. jag har även sagan om ringen filmerna i min ägo. men jag är för trött för dom. jag Vet att jag kommer däcka till dom. kanske kan vara bra när jag ska somna?:) smaken är som baken.
men nu först ska jag försöka se flashforward. det är inget som jag rekomenderar.
1. den är återkommande. det kommer alltså nya avsnitt en gång i veckan. jag har nog mycket att följa
2. den är som lost. runt runt, konstigt konstigt, stört stört, övernaturligt.
MEN smaken är som baken som sagt.

och ett fett rejält jävla filmtips: fantastic mr fox. jag kan möjligt ha surrat om den förr. men jag ger mig inte. varenda kotte ska ha sett den innan jag slutar tjata.
nje. flashforward var det.

kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback