18e november

det känns både läskigt och kul att det snart är lagligt att packa upp jullådan! i början på november hade jag rejäla julkänslor och hade seriösa tankar på att packa upp lådan.
just nu springer jag omkring som ett yrväder och försöker söka upp balkongbelysningen, det är åtminstone lagigt att hänga upp den nu!

vi har fått besök, pp kom hit och ska bo här tills söndag om jag inte minns fel. jag antar att det blir en mer aktiv helg än normalt. eller ja, lite mer alkohol kanske det bara handlar om. jag sa till per att han var min ursäkt till att dricka ett glas vin på en onsdagskväll.

jag tog en sovmorgon imorse! jag började med att bada skoj och sen ta en dusch. skoj sover i sängen tillsammans med oss, och jag tycker att hon började lukta lite väl mycket hund och jag kan inte minnas när hon badade senast! nellie får vänta tills ikväll efter kvällspromenaden. det tar en aning längre för fröken kroksvans att torka!

jag har funderat ett tag nu på att ta mig till stockholm en sväng. mia får vara mer hemma nu och det hade passat perfekt då tycker jag! jag åker bara dit för hennes skull (och magen). känns lite vuxet att säga så, istället för att säga att jag vill åka dit för att shoppa!

kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect my new phone!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback