alltså??

jag har agerat färdtjänst "imorse".
"jag åker till arbetsförmedligen sen, måste ändå lämna papper till fk" tänkte jag i mitt stilla sinne. jag borde ha fått en liten misstanke eftersom jag fick parkera bilen vid granec, men icket.
satana vad folk det var!! det var tydligen massa företag som sökte personal, grattis.
men jag var tvungen att vänta på en arbetsförmedlare eftersom jag hade tills imorgon som senast på mig att "visa upp mig" eller vafan det nu handlade om.
GRATTIS SARA DET VAR NÄSTA MÅNAD INNAN DEN ANDRA!! mm... suttit där bland massa folk och varit arg helt i onödan. jag hade varit in och ut därifrån på högst 10min annars, istället för 40min. less less less.

jag körde hem, lite road rage varning där och nu gör jag lunch. köttbullar och spagetti. varför äta mackisar?
bara för att vara tvärtemot.

kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback