den är inte bara häftig, den är poppis också! no.2



skryt skryt skryt, i know. men jag har aldrig haft en sån telefon som kommer sig in på en top 10 lista förr.
n97an var bra, den var häftig. den är fortfarande det. men.... :)
(aftonbladet kanske man måste tillägga)






jag mår lite dåligt över att jag har försökt pynta här hemma, men det är ingen skillnad. någon liten tomte här och någon där. jag ska ha tomteland! nja, men ni fattar. det ska SYNAS att det är jul.
det är inte långt bort till att granen åker upp.
jag kanske knallar ner till förrådet och gräver fram ostrykna gardiner och slänger upp. det är där som gömmer sig. äger jag ett strykjärn? alla har väl ett? jag har iallafall en blå strykbräda. 1+1= 2.

jag ska ta på mig mer kläder och gå ut med tjejerna igen.
kom ihåg att det var här ni hörde de först


respect


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback