en tidig födelsedagspresent till mig, från mig!

dagen som alla väntat på är här!
sistaah fyller 25 och jag har äntligen fått tag i en nokia n8! :)



den ser ut som på bilden. den är som en dröm. jävligt enkel att använda eftersom jag är van nokia användare :) fyyfan så nöjd jag är!!!! kameran är inte testad fullt ut ännu. de säger att det är pga den som telefonen säljer. men jag gillar Allt. operativsystemet, funktionerna, tre startskärmar.. you name it!! största minuset om man får gnälla.. 30skr för angry birds.. men vem vill spela med arga fåglar? (okej jag vill testa, men 30spänn, nu blev jag snål)

och ja, sistaah 25år är väl ärligt den största grejen den här veckan (hon fajtas även med nbh)
grattis igen och jobba inte för hårt på din födelsedag!

kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback