fan vad irriterande



jag har haft fet otur med att lyckas få hem en såndär telefon, FET otur.
1) blåst av kärring på tradera
2) blåst av idiot på blocket
fick dock tillbaka cash från tradera eftersom DÅ var jag smart och betalde med internetgirot, det gjorde jag inte på blocket.

min n97a (även kallad baby) är död, det är officiellt nu. den går inte att laga och jag tänker inte lägga ut över 4K på att laga den. jag sitter här med ica maxi kortpris 299:- och googlar på N8an.
jag är helt besatt! jag vill nästan ha telefonen mer än goosen. jag måste börja få ordning på mina prioriteringar.

men jag tänker inte ge mig, jag Ska ha den där jävla telefonen. hör ni det??
jag fyller år om två veckor. jag vill ha cash!!!! eller ge mig bara jackan eller telefonen direkt.

nu kom pizzan.nu
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback