fortfarande november..


jag hittade en bild när jag är blond och har långt hår. bilden är tagen sommaren 2009 tror jag, efter skansen.
inom kort åker jag tillbaka till stockholm! jag börjar redan få lite panik över vad jag ska packa ner. det känns som det jag vill ha med mig ligger i tvättkorgen. då har jag något att göra imorgon.. exciting!

snacka om att jag har dille på julen! jag har redan(!!!) smällt upp alla julgrejer vi har hemma. med det ville jag säga att julgranen åkte fram idag! alltså.. det är inte ens december. lite för ivrig kanske.

på onsdag ska jag få min middag av killen i blå tröja på bilden. jag vet inte hur menyn ser ut så lite överaskning blir det minsann. min middag för er mindre begåvade är min födelsedagspresent :) eftersom han är grym på att laga mat så går vi INTE ut och äter. det blir ändå bättre hemma.

jag ska ta min hi-tech fån och lägga mig i sängen och se en film tills jag somnar. måste passa på att njuta medans vi har tv:n där inne!!

kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect the tree

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback