ikea

enligt övriga bloggar och facebook var jag långt ifrån den enda som besökte ikea idag.
jag hade däremot ingen aning om något ikea när jag vaknade imorse och fick ställa in mina planer för dagen.
men det var bra att vi åkte! jonatan har äntligen fått sitt skrivbord, vilket betyder att köksbordet får bli ett vanligt köksbord igen (ta i trä)

vi fick med oss:


tanken var att ha dom i hyllan: (hyllan har vi sen tidigare 5x5 hål)
(den lilla ska vi ha skrivaren i)
vi köpte bara skrivbordet.


..och självklart allt det där vanliga: servetter, ljus m.m
grejer som man har till ett skrivbord, pärmar, pappersamlare,lampa .. you know.

det blev inte så vidrigt dyrt ändå. jag har fått dille på expedit serien om ni undrar, men det säger väl sig självt antar jag? :)

jag behöver verkligen ta en tripp till sophuset samt ner till källaren inom kort. det står tre st stora soppåsar med kuddarna från balkongen i hallen + allt skräp från allt vi köpte. det ser ut som ett kaos hemma nu. när hyllan förvandlades till "jonatans hörna" så har jag massa prynads shit som inte har ett hem längre. jag borde ha köpt små små lackhyllor som det bara får plats typ en grej på, bara för att ha saker på. men nä, inte tänkte jag på det då inte. nä. ingen är förvånad.
återbesök kommer snart, typ när mamma och pappa har kollat klart på pyramiderna där borta. snorungar.

kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback