just då jag trodde att loppet var kört..

jag har suttit här i ilska. bilnyckeln och mitt visakort är på vift. jag är fast här. jag vill åka till storheden alternativt stan och kolla efter något kul att ha på mig imorgon. men det verkade jag kunna fet glömma.
sistaah jobbar, annabena jobbar, mini-me ser tv och jag tänker inga herja runt bara för att få handla en tröja.

plötsligt händer det. efter att jag har pratat med linnea, heidi och mini-me i telefonen.
"samtal: pappa ringer" står det på displayen.
"hej ska du med på storheden en sväng. jag ska kolla på en grej där"
"ÅHHH jaa.. men du.... "

hahaha. fyfan han kunde inte ringt mer lägligt. plus att han kör förbi så jag får ta med mitt visakort!! HAPPY!
tänk vad så lite kan göra för själen. nu hoppas jag bara att h&m på storheden har något kul att erbjuda för en billig peng. måste ändå försöka tänka på att jag åker till stockholm på torsdag till tisdag nästa vecka.
nu vet ni när jag åker också, en liten bonus.

kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback