min födelsedag





tårta!
sistaah tyckte inte att jag skulle åka och köpa en smörgåstårta. istället plockade hon upp mig och vi åkte till storheden och handlade grejer så man kan göra en egen. jag har fortfarande inte smakat på dom (de bör väl smaka rätt lika när ända skillnaden är att jag har gratinerat den med fetaost på)
jag är grymt sugen kan jag säga!!

jag har hunnit se första toy story filmen också.

det bästa hittills är ändå mamma som ringer mig exakt på tiden då jag föddes (10.08 om jag inte minns helt fel) och grattar mig :) tack mamma.

jag ska resa mig här ifrån soffan och göra något vettigare.
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect ME!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej, du föddes 10.06. Malin är född 10.08

2010-11-24 @ 21:40:44
Postat av: mamma

Nej, du föddes 10.06

2010-11-24 @ 21:42:06
Postat av: Victoria

Grattis i efterskott! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback