piteå

nope, vi åkte inte vilse. jonatan hade ett ärende i piteå och jag följde snällt med. tjejerna fick mysa i baksätet. piteå är en bra stad, där hittade jag klänningen jag har på mig idag. jag ska ta en bild på den senare. känner mig inte riktigt redo för att vara med på bild just nu.

ikväll är det tänkt att min födelsedagsfest ska vara. men tror ni någon kommer?
jag är väldigt glad och uppskattar varenda kotte som kommer, misstro mig inte. men jag trodde ändå vi skulle bli fler. jag måste lära mig att planera bättre och säga åt folk. inte bara "hej kom ikväll bolaget är stängt nu, men skit samma" mmm.. duktig flicka.

jag ska ta en nypa frisk luft och övertala min mycket bättre hälft att han ska dammsuga.
wish me good luck!
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respct

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback