sa också ha

jag brukade tydligen säga så när jag var liten, "sa också ha".
nu vill sa också ha, sa vill också åka utomlands! mina föräldrar drar idag till egypten i en vecka.
de bokade bara två dagar i förväg och fick en schysst deal.
det måste kännas väldigt skönt att åka idag dessutom, jag ser från mitt köksfönstret att det snöar ute.
vilken otur va?

på tal om negativa grejer.
jag vann en auktion för ca en vecka sen på tradera. jag vann ju den där mobiltelefonen.
klart som fan att jag blev blåst.  jag anade ugglor i mossen och bad att få betala via internetgirot istället för banköverförig om säljaren ville.
jag har mailat och mailat. inget svar tills igår. "hej din mobil är stulen, har haft bilinbrott". jo tjena. svarade på mailet och sa att hon åker på ett dåligt omdöme. HA!

jag har kollat på blocket efter en annan nu. det dröjer väl säkert en vecka om inte mer innan jag får tillbaka mina 2K från internetgirot, men man kan ju kolla. ääk. jag har säkert missat en massa bra dealar nu. yäck.

jag ska skutta in i duschen nu. känns som att jag har miljoner saker att göra.
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect egypt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback