vilken helg!!

pp kom i onsdags och när han kommer så är det alltid folk här. det betyder att det har varit i princip fest här 24/7. att jag bor kvar och inte blivit vräkt är fan tur. grannarna kan pusta ut nu, han åkte hemåt igår.
jag har varit sjukt nervös hela tiden över grannarna. om någon smäller i en skåpdörr i köket kl 22.12 en fredagskväll får jag direkt ont i magen.
jag förtjänade min utekväll med heidi i lördags!

på lördagen lurade jag med mig heidi och annabena till arcus, norrbottens vackraste hund för er oinsatta. sittrade mig nästan blind på alla hundar och jag var asnöjd! jag fick sen höra att runner up blev "mattan", den där dreadshunden. det var ändå lite fränt, men bara lite. hade varit häftigare om en trassel kom på pallen.

...och sen åker jag till stockholm! jag åker och hälsar på mia! nu har jag fått nog, nu är det aslänge sen jag var i stockholm. fast det är en stund kvar.

kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect STOCKHOLM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback