finally!!



jag har införskaffat en jacka. jag har velat ha en didriksson jacka i ett år nu. jag har väntat och vänta. känt efter om jag verkligen ville ha en. och idag blev den min! eleanor heter skönheten på bild. självklart har jag snott bilden rakt av pga saknad av kamera.
jag kunde ha fått en kamera för samma pris som jackan, men... jag valde jackan!

nu är jag nöjd för tillfället. jag ska iväg och jobba natt fyra dagar nu. (natt fyra dagar, fyra nätter, virrigt)
känna att jag arbetar lite efter den långa ledigheten från förmiddagsveckan. det måste lätt vara den skönaste ledigheten man får. långledig under en helg, nice!!!
fyra nätter here i come!!

men först en tidig middag, och sen ska jag kvarta.
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect


Kommentarer
Postat av: lucke

Tjenare, göres ikväll då? :P

Postat av: Coquina

Fin jacka =)

2010-09-27 @ 15:43:52
URL: http://coquina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback