valet eller kvalet..

valet hit, valet dit. bla bla bla BLÄ!
jag är en röd person.

MEN jag tycker mig minnas att mona salin sa något i stil med "en dag då allas röst är lika värda" under valvakan. okej, fine, sd är lite trött i mössan. MEN de som röstade på dom.. är dom inte lika värda? ska inte deras röst höras? alltså om man tänker på mona salins tal. bara en liten parentes. alla är inte lika värda?

men nu är det valt. jag hade gillat det bättre ifall det blev rött. jag är verkligen inte insatt, men varför vann inte socialdemokraterna när dom fick mest röster som ett parti? block hit och block dit. skit block. rött sött.

som sagt, BLÄ!

jag har gjort 1 av 4 förmiddagar och det flöt på.. sådär. men tiden gick rätt fort ändå. mer viktig information är att pp ska åka tillbaka hem senare kväll. jag vill bestämt äta lax till middag. why?
därför att vi har det hemma och det var b i l l i g t!!

djur ska utfodras och vandras med.
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback