what a nice day!

vilken härlig dag det har varit idag. började med ett förmiddagsskift, vidare sen till storheden. det var idag det var dags.. bilen skulle besiktas! till min enorma glädje blev kärran godkänd!! :) det kunde omöjligt finnas en gladare tjej kring 15.15 tiden idag! :)

efter besiktningen åkte jag till gammelstad, lämnade tjejerna och hämtade mamma. bytte fiesta och drog till mekka, ikea. kom hem med olle stolarna och 600kr värt lull-lull. skärbrädor, saxar, nån liten lampa som typ alla har, "röra om i grytan"-grejer, ljusljusljus, krukor, glasskål osv..

jag har fått ett telefonsamtal från oxelösund, dom vill ha mig på intervju på plats. jag förstår inte speciellt mycket angående det just nu. lite nollställd, förvånad :)

och ssab i luleå har jag två veckor kvar. nattvecka må-tors i veckan och hunden efter det. grejt :)

sen är jag lite delad i heidis nyhet. hon ska flytta :/ till andra sidan stan. det är super kul för hennes skull, men om egoisten inom mig får tycka lite så är det inte alls kul. men jag ska nog kunna glädjas för henne också :)

jag ska lämna över datorn till mami och stressa hem mini-me så herrskapet får åka hemmåt!

kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect mekka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback