Grattis Mormor på födelsedagen!


LYCKA!!! det är inte ofta jag blir glad av brev från fuckingarbetsförmedligen! fii fan så nöjd.
det kommer kännas riktigt dåligt att eventuellt återvända dit sen, jag mår illa.











jag måste ju få en belöning för att jag börjar jobba igen!
vad passar inte bättre än en allderens för dyr klänning?


D*Store. priset håller jag för mig själv ;)
































Nya golvet i hall och kök:



man ser inte så mycket av helheten, men blir jag tog bilderna så fanns det inte ens kökmöbler!
en bättre bild kommer sen. efter tapeteringen i köket och när vi kommit överens om nya hallmöbler. det kan ta en tag, dont hold your breath!


och snart är jag ledig. bara 12h kvar, sen kör jag bara 16h nästa vecka. 16 jävligt dåligt planerade timmar dock. 14-22 torsdag och fredag när mia med familj(!!) kommer. fast dom kommer på måndag eller tisdag om jag fattade allt rätt!! nice.
sen på lördagen är det dags att ta på sig en klänning och fira. wohoo!


nje. jag måste kolla upp ifall jag kan koka ägg och sen gå med tjejerna på min nya runda. hoppas att hundfan som ligger på sin biabädd vid notviken Inte ligger där. hur fan kan man lämna sin hund okopplad ute helt själv? jaja, det var en lugn berner sennen hane som bara ville nosa och sätta på nellie, men ändå. sist knackade jag på men ingen öppnade. kul att be andras hundar stanna kvar så man själv kan knalla vidare.

kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback