gud så skönt :)

jag har lyxat till det idag.
lite för att jag tog en öl igår och jag blir bakis bara av lukten av en öl.
jag har tagit ett låångt bad, tände ljus och tittade på film på datorn :P jag blir så jävla uttråkad annars. blir less så fort vattnet nått kanten ungefär.

jag har sovit lite de senaste dagarna. jag kan somna halv åtta på morgonen och stiga upp elva. helt galet. idag tog jag mig upp tio, men jag tog en lur mitt på dagen också. det hade inte krävts ifall jag inte drack min öl.

förresten läste jag en rätt kul artikel på nsd eller om det var kuriren. ett hotell i stan ska ta bort porren från tv:n.
det lät som att om man inte tog bort det så skulle det vara nakna brudar och snubbar överallt i hela hotellet. det är ju för fan en KANAL. totalt jävla frivilligt. usch vad irriterad jag blev. bara grejen liksom, börja bestämma över en. okej, dåligt exempel med porrkanalen. men vad är nästa grej då? bor man på hotell är det ju FRIHET inge jävla bestämelser. det är nog jobbigt att frukosten stänger så tidigt ;)

ville bara säga det.
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback