idag Är det fredag!!

idag är dagen D för lill skiten (malin)
idag gick flyttlasset.
jag börjar få känningar i armarna nu. vi lyfte själva upp ett fullt släp med kartonger två våningar upp.
hälften av alla kartonger var dessutom så jävla tunga så vi fick hjälpas åt.

nu borde det mesta vara på plats. när jag åkte var det bara kläder och skor som var kvar.
ja, och all mat förståss.

jag har helt glömt bort att det är faktiskt är 1a april och "april april".
jag ska klura ut något riktigt fint och sen lura skiten ur er nästa år, wait for it!!

jag ska torka håret och sen lägga mig i sängen.
vi kör en natt till på björx. jonatans magsjuka vill inte ge sig :/ skönare att få blåbärssoppan serverad och ha lite folk runt sig än att sitta isolerad i en betongholk
sen är det inte helt fel för mig att få tacos direkt jag kommer in genom dörren :) sen en matlåda på det.. ojoj.

kom ihåg att det var här ni hörde det först



respect TUNA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback