jag tar tillbaka det jag sa tidigare!



jag ringer vårdcentralen 07.30 och ber om en tid så sent som möjligt. fiifan vad less jag är på "eksemet" nu. det spricker upp fast jag smörjer in. jag måste röra fingrarna och händerna hela tiden när jag jobbar. kortisonet 1% från apoteket verkar ha gett upp. trots min bomulls handske och fingertutor och helt naken hand om vart annat.
jag vill inte ha ont så fort jag öppnar klorna eller så fort jag måste vrida och köra trallåket samtidgt. Nej. 07.28 ställer jag mitt alarm på. (jag kan meddela att bilden är rykande färsk och hyffsat nysmord)

nog gnällt om det. nu är jag ledig! dock "bara" till måndag 14.00. men jag är nöjd ändå. när jag fick gå och duscha gjorde jag en hårinpackning och en ansiktsmask, lyxigt. men jag tror jag måste hitta en bättre mask :) extra lyx.

kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback