keep this fire burning!

gud vad förvirrad jag var när alarmet ringde klockan halv åtta. jag ringde och den inspelade rösten sa att jag skulle ringa kvart i istället. jag ställde om alarmet och ringde igen. klockan nio ringde dom upp, det tog en stund.
jag fick tid halv elva, jag sa NEJ TACK! jag frågade varför jag inte kunde komma senare, men jag var för trött för att minnas eller ens förstå vad människan sa.
jag gör ett nytt försök på måndag. jag tänker inte paja min helg bara för att jag inte får sova idag.

ikväll ska vi till björx och grilla egna hamburgare.
imorgon SKA jag grilla och titta majbrasa. förra året satt jag och heidi på pernillas balkong och väntade på att hon skulle komma hem. "jag orkar inte gå, ska vi inte sitta här och dricka öl istället?"

kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect THE FIIIIIIRE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback