mums?

jag blev inspirerad av en tjejerna som ska göra jonatans födelsedagstårta! jag har gjort kassler-pastasallad eller vad man säger. jag fick ihop tre lådor med sallad och en bunke med endast pasta. jag har aldrig varit bra på att uppskatta hur mycket det ska vara, 500g är väl lagom va?

med andra ord har jag mest troligt löst problemet om vad jag ska äta i helgen! hoppas det var gott bara!



slakskitväderfanskit. jag tog en halvlång promenad med tjejerna tidigare. upp mot tunavallen och kring 97an typ. det var rätt torrt där uppe och det var bara gångvägar. jag tror det ska bli mitt nya stråk nu när min skogsväg är SLASK!

om en vecka på lördag fyller jonatan 30 år och då är det fest. ska bli kul!!
men först ska jag ta mig igenom natthelgen, men det är bara tre "snabba" och två eftermiddagar.
jag tycker inte det känns så himla jävligt att åka och jobba, trots att det är helg och natt.
men det är väl inte läge att vara less heller, två dagar har jag jobbat ännu. haha.
jag hör av mig om nån månad!

kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback