det här var väl inte så genomtänkt..

"jag ska vakna klockan halv nio senast. för då ska jag gå en timme med hundarna, sen laga mat och sen.."

jag tänker inte nämna exakta klockslaget, men det var då inte länge sen jag vaknade.
jag har iallafall hunnit börja laga middag. jag undrar om jag får tjuvsmaka lite innan jag åker till jobbet. hade varit gott med något i magen iallafall.

igår lagade jag panerad torsk (färdig jävel från ica) och broccoli till. det är riktigt gott, enkelt framför allt.
idag lyxar jag till det - kyckling i ugn! wohoo. tänkte göra någon form av gratäng, men det känns som att jag har tiden emot mig.

jag går i bilbytar tankar också. jag vill ha en vooolvo! Volvo Villa.. you know the drill.
återstår och se ifall jag har en "ny" bil om en månad eller så.

kom ihåg att det var här ni hörde det först



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback