FAAN :// (känsliga kanske bör varnas)



satans skit. känns lite överflödigt att skriva om hur det känns, men jag måste. tur som fan att grejerna jag lyfter i på jobbet är breda! "bara" greppförmågan för att "pilla" är åt helvete. jag kan inte ta med tummen i lillfingret om vi säger så. 4cm kvar typ :/

det första jag tänker göra imorgon (idag för er) är att ringa till läkarhuset och säga att jag måste träffa läkaren genast.
dock tror jag att det blir bättre ifall jag använder en kortisonsalva + bomullshandskar på jobbet.
(just nu har jag har jag bara vanliga arbetshandskar)

men det ser inte bra ut. bara på ovansidan, man kan inte ana vad som finns på undersidan om man bara ser ovansidan. ändå har jag haft honungsplatta sen jag gick av senast och genom halva skitet typ.

BLÄ. jag kommer få amputera bort tummen och sen kapar dom från handleden.
fatta vilka sköna drömmar jag kommer få nu.
kom ihåg att det var här ni såg det först



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback