Höjden av otur!

jag skrev i förra inlägget att jag trillade utanför baracken när jag kom från willys.

nu har jag ramlat igen, och landat på samma fot och slog mig på exakt samma ställe.
den här gången gick det inte bra.
den här gången envisades dom att ringa ambulansen. vilket jag också fick göra.

men kul. dom större märkerna är från förr. råkade kasta en grind som studsade tillbaka på mitt ben.



på kvällen pulserade foten sönder så jag passade på att fota bara foten:



tycker inte det ser så illa ut?? lite blått där på sidan. ändå två veckors sjukskrivning!!!!!!!!

funderar på om man kan stämma kommunen för den här sista vurpan? Ramlade just utanför stadsparken, gångvägen uppåt mot kyrkan.

blä. ska ta en till tablett så jag kan stötta mig på foten iaf. blir så jobbigt att hoppa runt på kryckorna annars.
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect the ice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback