i wish for..

på jobbet hörde jag att det skulle komma en halv meter snö innan julafton.

jag har kvar forden ifall någon känner sig sugen på den.

jag har klarat eftermiddagsveckan. jag fick min första brännskada på onsdagen! känns lite overkill att ta en bild på det. en rödfläck på en arm har ni väl sett förr i guess? :)

nästa vecka verkar alla komma hem igen. det ska bli kul.


om ni undrar vad jag önskar mig i julklapp :
morgonrock (sån mjukare variant),
stövlar 36,
halv liters flaskor till sodastreamer,
presentkort på typ asko (hittade en fin hylla där till köket),
tapeter
och viktigaste av allt - pengar till nya bilen!




skoj är på vift. hon är sunderbybo under helgen. hon kommer vara sååå trött när hon kommer hem :) då vet man att hon haft kul! lite tomt är det.
men jag har nellie, mitt vita lilla fluff! '


hon är så fantastiskt snygg ibland min tjej! "höö.. öra"







kom ihåg att det var här ni hörde det först



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback