lediga lördag!

min lediga lördag! min tanke var att jag "ska sova tills jag vill stiga upp".
men när jag vaknade strax före elva och var svin trött var det inte läge. med en förmiddagsvecka flåsande i nacken är det inte ett smart drag att ligga kvar i sängen.
istället steg jag upp och tog en promenad med min vita kompis.


jag är rädd för mina grannar, kanske är känt för er som hängt med här en stund. därför blev jag väldigt förvånad när jag mötte ett grannpar som bor en våning upp när jag och nellie var ute. "oh hej. hej nellie".. ofta! jag gick genast fram och pratade med dom. varför inte? dom var jätte trevliga och dom kastade pinnar och snöbollar till nellie. jag behövde inte gå speciellt långt på "morgonpromenaden" tack vare dom. :)









jag har försökt att få sålt min bil, min gamla bil. men det verkar inte gå speciellt bra. den är ju hel! fattar inte. sist var det ju folk som ringde på den. jag vill ju sälja den väldigt mycket Nu bara för att få tillgång till min nya bil. har jag inte sagt det? :) jag har ju fixat en ny bil. en nygamnmal bil om man ska vara petig.
vi har skaffat en grå volvo xc70 -98 automat bensin.
tyvärr ingen bild ännu eftersom bilen inte är hemma.

min (nya) och malins bil står i mammas och pappas garage. dom har bara plats för två bilar där... alltså måste deras fina bilar stå ute och frysa. hahaha. men det är kärlek! TACK MAMMA OCH PAPPA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

nå nä. ska slänga in en film i fånen och se i sovrummet i tv:n som numer hänger på väggen.

kom ihåg att det var här ni hörde det först







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback