love isn´t blind - it´s retarded!

vi har sett alldeles för mycket 2½ men. därav rubriken.
igår jobbade jonatan kväll och vi hade bokat tvättstuga. därför slöt heidi upp och var min hjälte i tvättstugan. det var länge sen det var så kul att ha en tvättid! jäkligt tacksamt med tanke på min nedsatta förmåga att gå.

idag, en dusch och ett bad senare är jag nästan igång. höll på att slå ihjäl mig när jag skulle ur badet. hade glömt att vänsterfoten är skev. ibland gör jag det.

senare ikväll ska vi på middag på björx. mina föräldrar är också bjudna och jag tror att det kommer bli en kul kväll! god mat är jag nästan 100 på!

ska skutta iväg och linda foten.
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback