min helg

fredag:

jag gick av nattskiftet på morgonen. sov till annabena väckte mig.
tanken var att vi skulle träna klockan två. men när jag upptäcker att bilen inte står hemma blir det jobbigt.
det var bara att klä på sig och börja knalla mot kvantum.
ungefär mellan preem och kvantum drar jag en fetvurpa och tar mig knappt upp. det komiska är att jag fick rulla på mage för att ta mig upp. jag bjuder på den. men jag tror faktiskt att ingen såg mig. det såg mörkt ut i villorna och ingen var på vägen.
det är enbart skornas fel, förbannat. broddar nästa!

efter promenaden och träningen var jag rätt mör.
en väldigt snabb sväng på systemet innan klockan åtta med annabena.
jag tänkte dricka två öl till tv:n. men jag fick sällis.
heidi, maja och mika kom förbi. dessutom var redan johannes på plats.
vi drack mer öl (klockan var väl kring en tio när dom kom) och sen drog vi ut.
inte speciellt bakis, jag bestämde mig för att sluta dricka på krogen!!



lördag:

hockey i gammelstad.
middag på björx.
film hemma.


idag:

tredje advent.
agility mot middagstid.

planen är att se julkalandern och mata tjejerna. sen ut i snöyran och busa lite.
kom ihåg att det var här ni hörde det först



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback