Så var det dags igen!

det positiva med eftermiddagar är att jag hinner se mannen som talar med hundar. hundtönt/nörd/fjant som jag tydligen är.

jag har lagt ut min bil på blocket igen. KOM OCH KÖP!
jag är ingen ford-person. mest därför egentligen. den går ju framåt och den gick genom besiktningen UA. känns lite stört att sälja den. men jag gnäller ju bara på den nu.
men jag har ju fungerande motor-och kupevärmare iallafall. nya vindrutetorkare som ligger i baksätet.

"man vet inte vad man har tills man ´förlorat´det".
nåväl. hejdå bilen.

nu ska jag stressa ut med tjejerna på en snabb snabb sväng. sen näst sista eftermiddagen den här veckan.
fan, jag trodde aldrig det skulle bli torsdag. än mindre att det skulle bli fredag.. återstår att se.

kom ihåg att det var här ni hörde det först



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback