alla hjärtans dag

14e februari, det kunde varit varmare.
jag ska inte gnälla, men det hade varit kul om jonatan varit ledig idag. men vi fick en god lunch på mat och prat med pappa iallafall.
medans vi satt på mat och prat började min hand att blöda, jag har ett rätt stort äckligt sår. pappa drog mig i örat mot apoteket. apoteket tanten sa åt oss att åka till en läkare omgående, gulligt!
jag fick sitta en timme för att få lite plåster och "ring imorgon". tack, verkligen.. gud tack. less.

när jag äntligen kom hem så var klockan för mycket och det var dags för jonatan att åka till jobbet. jaha, nu då? jag satte mig i bilen mot gammelstad. mamma var gullig och bjöd in mig på riktig alla hjärtans middag, korv och spiral makaroner :) riktig mat!

intressant dag va? men det känns som att man borde skriva när det väl är en "sån" dag.
helvete vad det kliar i handen!!!!!
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect min satans jävla variga hand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback