comeback!

igår fick jag hjälp av linnea att städa här hemma.
"ska vi inte städa, jag har tråkigt" haha ja varför inte :)
mini-me kom eftersläntandes, trots att hon visste vad vi pysslade med!!
det blev fint tillslut. vi tände ljus och hämtade hem jonatan från jobbet - surprise!

långsamt men säkert börjar lägenheten ta form också. jag pratar om inredningsmojjs.
igår smällde vi upp grejer i hallen så det ser mer... hemma ut. hängde Äntigen upp en lampa i vardagsrummet också. det känns enklare att hitta en lampa till sovrummet.. speciellt när jag spanat in en på ikea :)

idag ska jag ta mig till gymmet är det tänkt. jonatan har bilen = promenad till kvantum för att plocka bilen.
jag har inte tränat sen förra onsdagen, alltså 6 dagar utan träning. jag som lyckats träna 6 av 7 dagar annars.
skärpning. jag ska väga in mig iallafall, se om det gått plus eller minus! räknar inte med några stora siffror här. men jag blir väldigt less om det är plus på vågen!!!

nä, på med vindbraller, skor och mössa.
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect our cleaning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback