vecka två

träningsvecka två.
-0,3kg!
men jag har varit sjuk och jag har syndat som en galning! jag har ätit ja, säg två påsar ostbågar, druckit cola, ätit pizza.. you name it! riktigt, riktigt illa med andra ord. (dock inge alkohol)
och ändå minus på vågen???

ingen stor viktnedgång, men hey.. med min sjukdom och de jag syndat ska jag vara förbannat nöjd över att det inte stod PLUS!!

ny vecka, nya tag.
jag vägade mig idag och ska mäta och väga på söndag.
första gången jag mäter och ser om det hänt något. längtar lite, men ändå nervös över att det inte hänt något.

om jag går ner 1kg i veckan (ta i trä) så har jag gått ner ca 10kg tills jonatan fyller år. det hade varit något. tänk att få gå och köpa en klänning som faktiskt passar! jag tror det är 11 veckor bort för att vara petig.

nä, jag ska väcka upp grabben i soffan och dra iväg till biltema, senare till gammelstad och titta hockey.
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback