20110115

jag har börjat träna på nautilus. jag har tränat tre dagar den här veckan. igår gick jag 1,5h med jonatan och mini-me. idag är det vilodag.
vilodag = syndardag!!

började lite enkelt med en nybakt bulle på björx. linnea har blivit bullfantast :)
jag åt sushi till middag eftersom jonatan åt med grabbarna. thank you sushibar!!!
jag har varit på krogen! sistaah bjussa på en jordgubbs milkshake, fy satan vad god. aldrig mer choklad, iaf inte på allstar!! nice som fan. efter en stund joinade heidi mig annabena och zilla.
fick en cola av heidi! helvitto, imorgon måste jag röra på mig.

jag tog några bilder också :


SLURP!!
varför ta en bild när den är helt ny?? :P






ja den smakade jäävligt gott.
(foto: annabena)




nöjda tjejer på allstar!


jag är nöjd. åkte hem i bra tid också. men ändå är jag inte trött nu. jag tror det var den sköna "promenaden" från parkeringshuset och hem som piggade upp mig. måttligt nice att gå i strumpbyxor i den här kylan. tack guuud (jonatan) för att hundarna redan varit ut!!
njepp. skutt i säng och tagga inför en förhoppningsvis svettig dag imorgon..
när jag nu ska hinna med det är en gåta för sig.
kom ihåg att det var här ni hörde det först




respect me, even sober :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback