20:e januari 2011 - träning

jag har syndat igår.
jag åt spagetti(!!) och köttfärssås. men de är inte hela världen.
jag drack ett glas julmust till maten. big no no.
jag tog en liten bit glass, as gott med krossad choklad.
sist och värst : en liten skål ostbågar!! länge jag kunde hålla mig då.

jag tänkte ta en vilodag idag, benen är lite konstiga. men fan när jag inte kan
hålla fingrarna borta får jag skylla mig själv.



igår efter träningen åkte jag och mini-me till mig och gjorde kycklingsallad.
mitt i hackandet ringer mamma och frågar om jag är med malin.
de pratar en snabbis och malin ser rejält nöjd ut efteråt!

hon har fått en lägenhet! 130m från mig.
zilla och anna bor 275m från mig.
med lite tur så kanske heidi flyttar 224m från mig.

jag är nöjd. "men" det är länge kvar till inflytt. mer än tre månader bort.
men det kommer gå snabbt. svisch så är hon här.
nu ska jag träna upp kroppen så jag orkar bära alla grejer! hon var ju tvungen
att flytta in på våning 2 också! (alltså högt upp)

kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hur räknar du om det är mer än 3 månader bort? Det är ju bara 2,5 månad till hon flyttar :)

2011-01-20 @ 20:35:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback