bra kväll!!

igår hämtade jag hit heidi. det är tomt på tuna utan henne! vi åt kycklingsallad och drack öl/vin. spelade mitt ny inköpta trivial pursuit (/prosit) och surrade. det var skönt, och välbehövligt.

vi fortsatte festen hos sistaah och annabena. spelade buzz och drack skumpa! :) jag är inte bakis för fem öre, drack inte så mycket alls faktiskt. var mest berusad av andra anledningar haha.

heidi och sia sov över här senare.
jag kom precis in efter att ha varit ute på isen en sväng. det kunde ha fått vara lite varmare och gärna en solstråle eller två. hurtbullen (ja jag är avis) gick hem med hunden medans jag gick upp till mig och började med lunchen. lite tomt faktiskt.

men jag har att göra här henmma. jag borde verkligen verkligen dammsuga! det är läskigt vad de behövs. det har nog aldrig gått såhär långt.
måste ju göra fint när skoj kommer hem igen! :) antingen ikväll eller imorgon tror jag att hon återvänder hem. det är läskigt att bara ha en hund, hur gör man?? bara ett koppel? bara ett namn att ropa in? nä. kom hem nu lill-tjejen!

som alla andra efter nyår ska jag göra ett försök i viktnedgång. jag blev på riktigt rädd när jag läste av vågen igår kväll. jag har aldrig, aldrig någonsin vägt som jag gör nu. inte ens i närheten.
därför består min lunch av quinoa och stark kyckling. jag tänker inte börja tugga morötter, jag måste göra det jag klarar av att hålla.

njepp. det var min uppdatering. jag tog bort lösenordet och det.
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect heidi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback