resultat från träningen

idag vägde jag mig. tänkte som sagt göra det en gång i veckan.

JAG HAR GÅTT NER 1.3KG!!!
på helt egen hand :)

jag undrar om jag hade klarat 1.5kg om jag inte syndat som jag gjort i helgen..
god mat, vin och fika.
men jag måste ju leva också.

nu är jag grymt taggad inför den kommande träningsveckan!

btw, jag klarade 16min på crosstrainern nu!!!
då jag började för två veckor sen höll jag på att dö på 6min.
det går framåt!!

kom ihåg att det var här ni hörde det först


resepct

Kommentarer
Postat av: mamma

Bra jobbat!!! Där ser du att du också kan:)

2011-01-23 @ 19:44:58
Postat av: Emma Wallgren

GUD vad kul att du också har börjat träna nu, all pepp åt dig! Ska bli jättekul att följa uvecklingen! :D



Ta före och efterbilder också, ex. fota samma datum varje månad, sjukt kul att ha sen när man gått ner massa kilon! :)

2011-01-25 @ 21:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback