ska bara gnälla lite (utkast)

jag är sjuk, det är såå synd om mig.
det är synd om mig därför att jag precis kommit igång med att börja träna, så Pang! jag hann till och med träffa två(!) instruktörer på gymmet, sen dagen efter förkyld.
kul att försöka komma igång med någon slags styrketräning när jag snytt mig klart.
är det ett tecken på att jag ska sluta eller?

jag ville ju spela fotboll till sommaren. men jag har ingen aning om hur man får tag i ett korplag. tror jag överlåter det till sistaah.

jag har myst på idag. malin kom hit med mat, sen har hon varit ut med hundarna och dammsugit min lägenhet. det är service och förbannat värt när man knappt orkar snyta sig. inte för att jag vill att hon ska bli sjuk, men när hon blir det ska jag göra soppa :)
jag har även badat badkar. jag fick en snilleblixt (i min värld) och tog med min datorn till badkaret. jag har legat och sett gamer i badet, Det var mysigt. fyllde på vattnet så det blev varmare och varmare och bara njöt.

jag vill flotta idag. riktigt jävla flott, inget halvdant. hela vägen! jag snackar: ostbågar, riktig cola och mängder!!!! det skulle förstöra hela veckan, men hallå.. jag är faktiskt sjuk. ingen har väl missat att det är väldigt synd om mig just nu? nä tänkte väl det.

jag ska lägga mig på soffan igen och.. ja, vänta på bättre tider.

en bra sak med att jag är sjuk - jag röker inte. jag har rökt två cigg och jag fick tvinga i mig. jag behöver inte och jag känner inget sug för fem öre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback