söndag - jag har tränat

jag vägde mig på gymmet idag. jag ska börja göra det varje söndag nu tror jag. jag törs inte skriva ut vad jag väger, kan berätta hur mycket jag går ner istället :)
-30kg hade varit en dröm iaf :D så får ni klura lite.

jag åkte med linnea till nautilus, träffade malin och camilla i omklädningsrummet.
jag körde cykeln 50 kalorier (tiden kanske 7min?)
sen den där jääävla crosstrainern.. 7min och jag höll fan på att dö. inte samma form som igår!
50 kalorier där iallafall. hade bra fart.
testade lite armar, men de gick väl som det gick.
avslutade med 10min på bandet 40 kalorier där också. känns nice. nej för fan, jag sprang inte. jag gick.

ikväll ska vi tydligen tvätta. kul. duschslangen är broken och jag vara kreativ när jag duschar.
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback