Andra juni 2011



jaa. det ser väl bättre ut va? jag har fått en super-salva som jag kletar in med. hoppas till gud att det funkar!!!

annars känns det som att jag har en del att göra idag. jag åker imorgon på eftermiddagen. jag har inte ens en väska här, jag har inte packat ner en pinal! än värre att jag inte har en aning om vad jag ska ha på mig på dopet på söndag. kanske inte spelar någon större roll, men jag tycker att det är lite små viktigt.

en natt kvar nu, hundveckan står bakom hörnet. jag började få ångest för den redan i måndags. illa. jag fattar inte varför jag stressar upp mig. eftersom det är förmiddagsveckan som är värst. fyra elefanter är mer än tre myror ;) förvirrande? haha.

jag ska klura på en frukost och sen ta en promenad med en tratt och en svans.
kom ihåg att det var här ni hörde det först

respect dreads!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback