vilken midsommarhelg!

direkt efter jobbet kl.22 i fredags åkte jag till rutvik. det var hur kul som hellst och vi kom hem först på lördagen! det säger väl allt ;)

här är en bild från en av lekarna.

vi var uppdelade två och två (parvis) och här skulle vi byta kläder med varandra.
ni kan se jonatan i min röda tröja.



på lördagen var vi lagomt bakis, men... :



jag drack inte en droppe alkohol hemma, utan tog igen mig på färjan istället.
vi var samma gäng som på fredagen + några man träffade ute. återigen en helt galet rolig kväll.
en av tjejerna lånade pernillas telefon och tog en massa massa bilder... ! haha.
jag har redan kollat på flygbiljetter till göteborg! det var linas göteborgs polare (och några lulebor) som vi var med. vi Måste resa dit en sväng. jag har aldrig varit i göteborg.


idag söndag är jag inte bakis! jag är däremot helt ensammen :( jonatan har lämnat mig... och åkt till stugan. återkommer på tisdag. det blir inte bättre av att det ser ut som fan här. uääk.
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback