FEED ME!

jag har haft min träff (vad fan heter det?) med en instruktör på actic för ett tag sen. jag fick nya äntligen nya maskiner för armarna! jag har lite problems i ryggen och att min högra arm är kortare än den vänstra gör inte saken bättre, haha. känns kul. jag längtar lite tills jag får köra igen! siktar på gymma på lördag.
imorgon blir det nog inte ens bandet/cross.

ikväll ska vi till gammelstad i vanlig ordning och se hockeyn. fast jag är rejält hungrig vilket betyder att mitt humör är helt åt skogen och jag har ingen lust att göra något alls.

en lite rolig sak. jag ska klippa mig imorgon kl.08.30 ungefär. jonatan har tid 08.00 och han har ingen aning om att jag har fått tid direkt efter honom. jag tänker inte säga ett ljud föränn jag själv sitter i frisörstolen och ska bli klippt :)
lite kul måste jag få ha!

jag har även hunnit till svartöstaden och gjort lite tester. snart är det dags för att skriva kontrakt!!

kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect LULEÅ HOCKEY!

Kommentarer
Postat av: Emma W

Du borde testa fria vikter också tycker jag :) man får en helt annan kontakt, det tar mer :)

2011-03-26 @ 08:21:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback