HEJJA LULEÅ och skärpning sara!

YES!!! jag måste bara inleda med ett stort Y E S!!!
fiii fan vad skönt att vi tillslut, efter många om och men faktiskt VANN! :)
jag är nog inte den enda som är nöjd idag.

till något heeelt annat.
kort sagt: jag var i gammelstad och tittade på matchen.
såg solsidan och sen körde pappa oss hem. (oss = jag nellie & skoj)
väl utanför mig gör jag upptäckten : jag har inga nycklar.
otroligt osäker på om min bättre häft har några nycklar.

"hej du...jo, jag menar du... alltså du.. ursäkta.. men alltså.."
pinsamt läge. men det var min granne som skulle in i sin port. han bodde dessutom i samma port som heidi bott i, alltså på andra sidan huset.
"alltså.. jag har inga nycklar.. du tror inte att du skulle kunna hjälpa mig lite.."
tack gud för bra grannar säger jag bara.

hand upp för alla INTE är det minsta förvånade!!

nu är jag Hemma. Inne. Inne i Min lägenhet. jag var lite orolig över vart vi skulle sova inatt. fan utelåst med två hundar. ja, vi skulle ha minst två ställen att få sova på. men det är inget man funderar över när man sitter i pappas bil och enda tankarna som fladdrar runt är: "fan fan faaaaan.. skit skit skit"

som sagt,
JÄVLIGT BRA GRANNAR. och en sjujävla tur att han kom hem just då han kom hem.
TACK GRANNE!
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect my neighbours damnit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback