imorgon är det fredag

jajjemän! det är en oväntat bra dag imorgon!

- mini-me flyttar in i sin första lägenhet, som Råkar vara granne med mig! OOPS!
- ida fyller år ;) här glöms ingen bort.
- på fredag kan jag säga imorgon börjar jag jobba :)

den ni!


jag har varit med heidi idag, trots att hon är sjukis. jag blev hungrig och slet med både henne och min bättre hälft till mediterran (stavningen?) på örnäset. testade kycklingpastan, jag har svårt för deras pizza. dessutom ska jag försöka att inte äta pizza. (ja jag vet att pasta inte är bra, men tar jag bort allt dör jag ju! så länge jag äter bra hemma så är det inte helt sämst)
iallafall. deras pasta - G O D! eller så var det bara jag som var hungrig :P
jag ska belöna mig själv med pasta från mediterran och sushi senare, typ om 1-2 månader. jag längtar redan.
tror att jag ska tjuva lite sushi imorgon ;) förvägs belöning.

sen ni som undrade över jobb så har jag fått börja tidigare på ssab. egentligen skulle jag börja 7e juni, så jag är rätt nöjd. inte så lite heller!

de lägger in ny matta i hall och kök hos oss nu. eller ja, inte nu. men vi får "flytta hem" imorgon förmiddag. fast det har inte varit helt fel att bo på björx och få maten serverad heller. vilken otur att det inte skulle ta hela helgen ;) avis johannah? ;)

jag ville bara berätta det.
kom ihåg att det var här ni hörde det först



respect mäkimaa! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback