jag blir lite ledsen

av en slump hamnade jag på en tjejs facebook sida. jag har känt henne när vi var yngre och jag fick se hur hon såg ut nu. sist jag såg henne sprang vi väl på gården typ. jag fick en chock!



jag törs inte visa hela bilden, men de var läpparna jag reagerade först på. jag har själv äng(l)at en tanke åt att kanske göra större, vem har inte funderat på sånt? men nu när man sett hur fult det blir och hur fejk det ser ut så, nja. (långt innan jag såg henne alltså)

det jag ville komma till var att det kändes som hon förstört sig själv. hon är yngre än mig och har alltid varit söt. nu är hon bara konstig :/ huja. förstår inte alls vad det är för ideal folk går efter nu.

smaken är som baken. men jag tycker inte det är fint.






jag måste ju nämna om luleås vinst igår mot skellefteå! herrejävlar. jag kunde återigen inte sitta stilla! mini-me satt och berättade när tredje perioden nästan var slut.
pappa och jonatan gapade ikapp. malin marie emmelie linnea och jag pep väl mest ;) haha.

kring halv tre ska jag och träna, den här gången med sällskap! imorgon har jag träff med instruktör. känns fult att skriva PT eftersom jag inte har en pling om sånt där.

på söndag ska jag väga mig igen.
jag tjuvvägde mig i förrgår,   +0,5kg !!!
det är anledningen till varför jag tränat solo två dagar i rad och funderar på att springa när jag går ut med hundarna... bara funderar alltså.
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback