nattvrak..

jag känner mig rätt nöjd nu.
idag blev det dock lite impulsivt, men inget fel i det. men jag var inte så peppad som jag kunde varit. lite besviken över min oväntat korta uppvärmning.

bara därför drog jag med linnea på kvällspromenad till willys på storheden. (ja mamma, du läste rätt)
jag ville köpa en dricka, och jag tror nog att min MER smakar likadant oavsett om den köptes på maxi eller willys ;)
(jag brukar säga åt pappa att det bara är han och "annat" folk på willys och menar att han ska handla på något annat ställe istället.)

jag har börjat märka att tjejerna blir rejält yr i bollen ifall de inte får en långpromenad. de lyssnar med arslet! jag hade god lust att sila en snöboll på dom i början. jag brukar vara rätt nöjd över att de kan klara sig en dag med bara små korta promenader utan att bli... jobbiga. JO tack.. mm. hundjävlar.
fast de är ändå rätt söta.. (när dom sover ;P)

jag har fått sömnproblem, jag är stressad över något. tankarna bara snurrar när jag ska försöka somna. jag kan inte riktigt varva ner ordentligt. jag har redan lagt mig i sängen tidigare, men jag har stigit upp igen.
täcke, soffa, laptop och tre kronor på tv:n klockan halv ett på natten? de lät väl schysst va?
jag ligger och funderar över hur jag snabbt ska gå ner yttligare 5kg så jag kanske kan belöna mig med en fin blåsa till jonatans 30 års fest.
jag ligger och funderar över hur jag ska göra med allt. jag dör.
jag ligger och funderar på drömmar jag haft tidigare, alltså riktiga drömmar som man har på natten.
jag ligger och funderar på massa tänk om saker.
jag ligger och funderar på varför jag ligger och funderar
.

tidigare idag var jag jätte trött, jag längtade efter att klockan skulle bli kväll. jag ville bara att jag skulle få sova.


jag kastar in handduken nu. keep in touch
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback