uppfriskande

jag har hoppat över att åka till gymmet idag. istället gick jag mot storheden och mötte upp mini-me.
jag har två nöjda svansar vid min sida at the moment!

ikväll är det hockey, och jag är i gammelstad. väntar på jonatan.
sen misstänker jag att vi ska upp på vinden och börja plocka ner grejer inför flytten.
det är typ liiite mer än två veckor kvar tills ännu en stjärna kommer till tuna, woho! jag vet inte vem som längtar mest faktiskt. sen tycker jag att lillen ska skaffa sig en trassel så vi har varsina tjejer att knalla runt med. (gissa vilken sida jag ska besöka efter att jag skrivit klart här?? :P)

njepp. jag ska vara social med min familj lite.
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect luleå hockeeeey!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback