fullspäckad morgondag

jag borde redan sova, jag kommer ångra det här djupt! jag ska upp.. tidigt. inte förmiddags-tidigt, men tidigt. kl.09 hade jag tänkt att sitta i en bil påväg till bergviken.
imorgon känns schemat rätt späckat.
- jag ska hinna åka till aeon och visa en bild på en text inför tatueringen.
- jag ska hinna sola
- träna
- äta hos mormor eller köpa mat
- gärna duscha av mig
innan ca kl.13-14 eftersom jag ska infinna mig ombytt och klar på jobbet absolut senast 14.00. jag är nipprig och kommer alltid 20-30min före.

mina resor till stockholm har fått en käpp i hjulet. jag misstänker att resan nästa vecka blir inställd pga introduktion på jobbet på måndag MORGON. måndag natt hade inte varit svårt. tänkte ta ett plan på måndag på dagen, men nu går inte det heller. vet ni vad det kostar att åka en söndag? om det ens finns biljetter!!! billigaste just nu 1000:- för EN väg. dra på fan.

helgen efter kan jag iallafall ta bort en eftermiddag så då åker jag på en måndag. tack gud för det iallafall.
totalt kass timing på introduktionen.

kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect

Kommentarer
Postat av: Anna

Kör på ungdomsbiljett. går 540:- på sas!

2011-05-20 @ 08:49:48
Postat av: anna

kör på ungdomsbiljett på SAS, 540:- är upp till 26 år!

2011-05-20 @ 08:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback