hjälp!!



NEJ jag är INTE på smällen. men herrejävlar. jag höll på att smälla av. jag har ändå inte gått upp de -5kg som jag tappade när jag toktränade, men jag har inte heller hållt igång träningen för fem öre. så det kanske inte är läge att gnälla speciellt mycket. beach 2011 kommer bli en tjock sommar. jag kan ju drömma om 2012.

jobbigast med bilden är att det är mjukisbyxor jag har på mig, alltså inget tryck på magen, jag har INGEN bortförklaring. INGEN!!! :´(



vi flyttar fokus på min hand istället:




ni ser själva. det börjar gå åt rätt håll. i handflatan har det vuxit. man kan se att det stora har vuxit ihop med den lilla fläcken som är nedanför mitt pek och långfinger.
tumnageln är paj, den känns som en blånagel ni vet. jag väntar på att den ska tappas, men nej. den sitter där den sitter. det syns kanske inte så tydligt, men på högersidan på nageln fattas nageln.. mysigt va. en 1/5 kanske är väck. det gör fortfarande ont att jobba, tur att vi har haft utbildning på båda traverserna ihelgen. jag hoppas att iallafall långfingret växer ihop och INTE spricker igen. jobbar eftermiddag tors - fre.

på torsdag åker jag mest troligt till stockholm och hjälper mia lite.
veckan efter det åker vi nog båda två ner. jag måste ta ledigt en dag, får jag inte ledigt blir det inget dop för mig :/ jag hoppas verkligen att jag får åka. det är inte varje dag min BFF döper sin pojk.

jag ska sova lite mer. totaldäckad. jag vet inte varför. mår kasst.
förresten mamma, jag ska göra om dreadsen i stockholm!
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect

Kommentarer
Postat av: Emma

Äh, jag har också putmage när jag står sådär! Du har ju kämpat på bra :) du kan ju gå ner trots att du inte tränar, jag tycker ju kaloriräkning är det ultimata ;D

2011-05-18 @ 20:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback